הצהרת נגישות CRUISIT

נתקלת בבעיה ?

חשוב לנו מאוד שחווית הגלישה באתר שלנו תהיה מיטבית עבורכם.
במידה ונתקלתם בבעיה כלשהי, אנא כתבו לנו ונשתדל לפתור את הבעיה או למצוא דרך לסייע לכם.

אימייל:infocruise@cruiseit.co.il

לטיפול מהיר בבעיה, בבקשה כתבו לנו את הפרטים הבאים:

  • תיאור הבעיה.
  • מהי הפעולה שניסיתם לבצע?
  • באיזה דף גלשתם?
  • סוג וגרסה של הדפדפן.
  • מערכת הפעלה וגרסתה.
  • סוג הטכנולוגיה המסייעת (במידה והשתמשתם).

אופן הגלישה באתר:

באתר שלושה תפריטים:

תפריט עליון: המציע מעבר לעמודים הבאים: חברות שייט, יעדי הפלגות, חבילות שייט, חבילות לפסח, מדריך שייט, צור קשר ואודות.

תפריט תחתון: מחולק לשני חלקים: תפריט הפלגות אשר מכיל עמוד יעדים. תפריט חבילות שייט שמכיל עמוד ראשי, חבילות, מדריך שייט, צור קשר, חברות (מדובר בחברות שייט).

תפריט סינונים: לאחר בחירה באחת מאפשרויות חבילות השיט עוברים לעמוד ובו תפריט סינון החבילות לפי הנושאים הבאים: חודשים, נושא, יעדים, אניות, מחיר, משך הפלגה,
נמלי יציאה. בחירה באחת מאפשריות הסינון יתאימו את תוצאות חיפוש ההפלגות בהתאם.

תזרים הגלישה לרכישת כרטיס, תפריט תחתון::

  1. עמוד הבית
  2. בחירה מהתפריט העליון באחת מהאפשריות הבאות: יעדי הפלגות, חבילות שייט, חבילות לפסח .
  3. בחירת חבילת שייט רצויה מתוך האפשריות המוצעות ולחיצה על כפתור "המשך בהזמנה"".
  4. קבלת מידע על תכולת החבילה ומילוי טופס פרטים שכולל מילוי שם, טלפון נייד אימייל, והודעה. לאחר המילוי יש ללחוץ על הכפתור "שלח".

אל תהססו לפנות אלינו!

בכל שלב ניתן לפנות לשרות הלקוחות לקבלת עזרה ופרטים נוספים:
1.700.504.508

מקווים שתהנו מהשימוש באתר, צוות CRUISIT

מפליגים...