מרכז הזמנות טלפוני

יועצי השייט שלנו עומדים לרשותך במרכז הזמנות ארצי ברמת השרון וחיפה. אנו נשמח לעזור לך להשלים את הזמנתך ו/או לענות על כל שאלה או בקשה.

1700-504-508
infocruise@cruiseit.co.il

צור קשר

אישור הרשמה לרשימת דיוור

מדוע קרוזיט?



נהלי הזמנת חופשת שייט באתר/חברת קרוזיט

חברת קרוזיט הינה חלק מחברת התיירות טרוול בוטיק. חברת טרוול בוטיק הינה חברת תיירות וותיקה המתחה במגוון חופשות מיוחדות בעולם. מותג קרוזיט הינו חברת התיירות המובילה והמקצועית ביותר בישראל בתחום חופשות שייט בעולם. יועצי השייט של קרוזיט הינם בעלי אהבה, תשוקה וניסיון מקצועי עשיר בתחום חופשות שייט בעולם.
חברת קרוזיט מבקשת להפנות את תשומת לבכם למידע המובא להלן כחלק בלתי נפרד מהזמנת השייט  ו/או כל מוצר אחר הנרכש באתר והמהווה ביחד עם פרטי ההזמנה את חוזה ההתקשרות בין החברה ובין הנוסע .

הזמנה המתבצעת באתר מהווה הסכמה מצד הלקוח לכל התנאים וההגבלות המפורטים בסעיפים השונים, חובה על הלקוחות לקרוא את כל המסמכים הנלווים ובכל מקרה של שאלה לפנות לחברת קרוזיט בכתב לכתובת מייל: infocruise@cruiseit.co.il

בכל מקרה של חילוקי דעות יחייבו התנאים המפורטים כאמור במסמכים המצוינים באתר במהלך ההזמנה.

חברת קרוזיט הינה חברת תיירות מקוונת, המזמינה עבורכם שירותים המסופקים ע"י חברות שייט ו/או חברות תעופה ו/או אצל כל גורם תיירותי אחר. (להלן: "הספק/ים") בכפוף לזמינותם ובהתאם למידע הנמסר מהספק. על כן, כל השירותים המוזמנים הם בגדר בקשה בלבד עד לקבלת אישור טלפוני מנציג החברה וחתימה על טופס אישור הזמנה. וזאת למעט אם נאמר מפורשות אחרת (להלן "מאושר") בכל האמור לבקשות מיוחדות הנוגעות לסידורי הקרקע הינן בגדר בקשה בלבד ולא ניתן להבטיח זאת אלה אם נאמר מפורשות אחרת ובכתב. בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה יש לפנות מידית, במישרין או בעזרתנו לספק המתאים מבלי לגרוע מכלליות האמור'

אני הח"מ שפרטי רשומים לעיל, מתחייב לשלם לקרוזיט את תמורת השירותים שנרכשו בהזמנה עבור כל הנוסעים כמפורט בהזמנה זו, בהתאם לכל האמור באישור זה, לרבות דמי ביטול / שינוי / הוספות ועדכונים (בהתאם למצוין בהזמנה) באמצעות הוראה בלתי חוזרת הניתנת בזאת לחייב את חשבוני בחב' האשראי ע"פ שער גבוה להעברות והמחאות (מכירה) ביום התשלום.

מדיניות ביטול / שינוי

על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה כמפורט בתנאי ההזמנה.
תנאי הביטול ו/או השינוי משתנים בהתאם לספק, סוג המוצר, עיתוי ההזמנה ומועד היציאה.

תנאי הביטול כפופים לחוק הגנת הצרכן תשמ"א 1981 סעיף 14ג', ה' ותקנות הגנת הצרכן – (ביטול עסקה) התשע"א 2010.

חשוב לדעת, כל צרכן הרוכש  שרותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי מאת החברה רשאי לבטל את העסקה בתנאי ביטול מקלים ובלבד שהודעת הביטול נעשתה בכתב והתקבלה במשרדי החברה  בפקס ו/או במייל ו/או במסירה אישית וזאת בתוך  14 ימים ממועד עשיית העסקה או מיום קבלת מסמך גלוי (מסמך עם פרטי העסקה), לפי המאוחר מבניהם ולא פחות מ 7  ימים (שאינם ימי מנוחה) קודם למועד היציאה/תחילת השירות.  ימים שאינם ימי מנוחה (ימי חול א'-ה' וכן ערבי חג וימי ו' עד שעה 12:00). במידה ויום קבלת ההודעה על הביטול הינו יום שבתון או חג, ייחשב יום הביטול היום העוקב.

תנאי ביטול מקלים: בכל מקרה של ביטול לפי התנאים כאמור יחויב הצרכן בדמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% מעלות ההזמנה או 100 ₪ לאדם, לפי הנמוך מבניהם.
חשוב לציין כי הניסוח המחייב והמלא הינו זה המופיע בסעיף 14 ג' ו  -14 ה' לחוק הגנת הצרכן ובתקנות הגנת הצרכן – ביטול עסקה.

תנאים והגבלות

כל הזמנה הנעשית במשרדינו הנה בגדר בקשה בלבד עד לקבלת האישורים הסופיים מספקי התיירות וחתימה על טופס אישור הזמנה של חברת קרוזיט.

הזמנת אונליין של הפלגה באתר קרוזיט:
אתר קרוזיט מאפשר לכם לבצע הזמנת אונליין במספר חברות שייט מובילות בעולם. מערכת האונליין באתר הינה ישירה אל מול חברות השייט והצגת מחיר ההפלגה, מיסי הנמל, תשר לצוות האנייה וכל עלות נוספת מגיעים באופן ישיר מחברת השייט. הצגת מחירי האונליין נעשית בצורה ממחושבת ללא שום שליטה
של חברת קרוזיט. במקרה של ביצוע הזמנת אונליין באתר קרוזיט, תתבקשו להשאיר פרטי כרטיס אשראי לביטחון. דף פרטי כרטיס האשראי הינו דף חיצוני ומאובטח על החוק. בסיום תהליך ההזמנה תקבלו מספר הזמנה מחברת השייט עם תאריך אופציה. עליכם לאשר סופית את ההזמנה אל מול יועצי השייט של קרוזיט על מנת שהזמנתכם לא "תיפול" באופן אוטומטי מהמערכת של חברת השייט.
 

 

דרכונים ואשרות כניסה:

באחריות הלקוח להצטייד בדרכון תקף לשישה חודשים לפחות מיום העלייה לאנייה.
באשרות כניסה(ויזות) מתאימות, וכן לציין בפני חברתנו אם ברשותו דרכון שאינו ישראלי.
חובה על אזרח ישראלי בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד.
הטיפול בדרכון, אשרות וכיוצא בזה, הינו באחריות הנוסע בלבד.

טיסות והפלגות:

• הטיסות הינן מסוג טיסות סדירות בין אם מוביל נקוב ישראלי ובין אם מוביל נקוב זר  .כמו כן בטיסות מסוג שכר אשר מטבעם עשויים להיות בהם ביטולים .עיכובים .איחורים .ומספר שינויים בנתיב הטיסה ואו במספר הטיסה ואו בחברת התעופה בחניות ביניים לרבות ברגע האחרון ועל פי כל דין . הטיסות מבוצעות ע"י המוביל האווירי בהתאם לתנאיו ואחריותו , לרבות אחריות לאיחורים , עיכובים , שינויים ,
הקדמות ואיחורים ביטולים ואובדן או נזק לכבודה ע"פ כל דין. על הנוסעים חלה חובת התייצבות בידוק בשדה התעופה בטרמינל הרלוונטי הן בארץ והן בחו"ל של  לפחות 3 שעות קודם מועד ההמראה. על הנוסעים חלה חובת אשרור טיסתם הלוך וחזור כ 72 שעות לפני מועד הטיסה . חשוב לציין שטיסות שכר/צ'רטר מאופיינות בשעות לא קבועות.
** המלצת קרוזיט הינה להזמין טיסות בחברות תעופה סדירות ו/או חברות תעופה LOW COST. במקרה של הזמנת טיסת צ'רטר יועצי השייט שלנו יעמדו על כל שעליכם לצאת לפחות 24 שעות לפני תאריך תחילת ההפלגה.

 

הריון: נשים בהריון חייבות להצטייד לקראת הנסיעה באישור רפואי על היותן בהריון תקין שיירשם בשפה האנגלית, ולעדכן בנושא את יועץ השייט של קרוזיט.
לחברות השייט הגבלים שונים לגבי שבוע ההיריון ממנו לא יאפשרו לעלות לאנייה.

 

תינוק: מחיר כרטיס הטיסה לתינוק מתחת לגיל  שנתיים – ללא זכאות למושב  ואינו מקנה זכות לעריסה מטען ו/או שירות כלשהו הניתן ע"י חברת התעופה.
  לחברות השייט השונות מינימום גיל עלייה לאנייה לתינוק. יש לבדוק עם יועצי השייט שלנו את גיל התינוק על פי חברת השייט.

 

בקשות מיוחדות : החברה אינה אחראית להזמנת מזון כשר ו/או כל מזון אחר בטיסה  לרבות אם ביקש הנוסע בשעת ביצוע ההזמנה , כל הבקשות הנן באחריות חברת התעופה בלבד ובהתאם לאפשרויותיה.
השכרת רכב:
בכפוף לתנאי חברות ההשכרה השונות , יש לשים לב לתשלומים שאינם כלולים במחיר ההשכרה ויש לשלם בחו"ל. באחריות הנוסע לעדכן בשעת ביצוע ההזמנה באם גיל הנהג הנו מתחת ל  25 ו/או נהג חדש. כמו כן על הנוסע להצטייד בכרטיס אשראי בין לאומי על שמו וכן רישיון  נהיגה בין לאומי כאשר אלו הנם  תקפים ופרטיהם זהים. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מסוג מסוים  אלה מקבוצת רכבים מסוימת . לכל חברה צי הרכבים שלה.
בתי מלון :
דירוג בתי מלון: המלונות מדורגים בהתאם להגדרת משרד התיירות המקומי ו/ או ספקים מקומיים (כך לדוגמה כמו שקורה באנגליה) ואינם זהים ברמתם ו/או ניתנים להשוואה למלונות באותו דרגה בכל מקום אחר בעולם.

שעת הכניסה לחדרים ופינויים: הנה ע"פ מדיניות כל מלון ומלון ולרב קבלת החדרים הנה החל משעה ;14:00 ושעת פינוי החדרים הנה עד ל 12:00 בצהרים וזאת ללא קשר למועדי הטיסה.

מס מקומי בבתי מלון: ביעדים מסוימים כגון רומא גובים מהלקוח בחו"ל מס מקומי  שלא ניתן לשלם בארץ ולא כלול במחיר.

שיבוץ בחדרים: תחזוקה , תקינות , ו/או הפעלת מערכות המלון לרבות מיזוג אוויר , מעליות וכיו"ב כמו כן גם זמינות ו/איכות ו/או טיב השירותים והמזון הניתנים במלון וכן קיומם של מטרדים במלון ובסביבתו כל אלה אינם בשליטת החברה ולפיכך אינם באחריותה, כי אם באחריות המלון.

מיזוג אוויר: בבתי מלון ממוזגים תתכן הפסקת המיזוג בשעות מסוימות ע"פ נהלי המלון ו/או תקנות האנרגיה האזוריות. בבתי מלון מסוימים אין זהות מושלמת בין החדרים לרבות מבחינת רמתם , ו/או גודלם ו/או תכולתם ושיבוץ הנוסע בחדרים נעשה ע"י הנהלת המלון ובאחריותו.

תפוסת יתר: במקרים מסוימים של תפוסת יתר במלון ו/או אי התאמה מיוחדת שמורה הזכות לחברה / ספק התיירות / הספק המקומי / בית המלון למצוא לנוסע מלון חלופי שלא ייפול בדרגתו ומיקומו של המלון המקורי.

בקשות מיוחדות לגבי חדרים: מיקומם , צמידותם , תכולתם יועברו ע"י החברה לספק המקומי בחו"ל במידה ונמסרו לה ע"י הנוסע בשעת ביצוע ההזמנה, וביצוען בפועל הנו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו (כל בקשה מסוג זה הינה בגדר בקשה בלבד ובכל מקרה לא ניתן להבטיחה אלה אם נאמר אחרת ובכתב).

חדרים: חדר זוגי הנו חדר בעל 2 מיטות שאינן בהכרח צמודות או מיטות זוגיות. חדר לשלושה ויותר עשוי להיות חדר זוגי ובו מיטות מתקפלות נוספות / ספה נפתחת וכדומה. בקשה לצירוף עריסת תינוק לחדר הנה בגדר בקשה בלבד ביצועה הנו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו , מלונות רבים גובים תשלום נוסף בגין עריסת תינוקות תשלום המשולם  ישירות בבית המלון .  חדר ליחיד עשוי להיות חדר קטן יותר מהרגיל .

• הגעה מאוחרת למלון ו/או עזיבה מוקדמת של המלון עשויה להביא להפסדי ארוחות או לקבל ארוחות מסוג שונה והכל בהתאם לנוהגי המלון ובאחריותו.

שירותים נוספים בבתי מלון: במרבית מבתי המלון נדרש תשלום נוסף ישירות למלון עבור שירותים נוספים ומיוחדים ועבור השימוש במתקנים כמו הזמנת סרטים, כספת , מיני בר , סאונה , חדר כושר . מגרשי טניס , ספורט ימי שמשיות ועוד. על כן לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישות תשלום ע"י המלון .

• אם חלילה מי מהנוסעים נתקל בבעיה במלון עליו לפנות בזמן אמת לצוות במלון ו/או לספק המקומי שפרטיו מצויים על שובר המלון ו/או לחברת קרוזיט .

סיורי בחירה: סיורי בחירה נמכרים ומבוצעים ע"י ספקים וסוכנים מקומיים ואינם קשורים כלל ועיקר לחברת קרוזיט.

ביטוח:
לתשומת ליבך , עליך לדאוג לביטוח מתאים , מקיף ונרחב לפי צרכיך, לרבות ביטוח רפואי ומטען. חברת קרוזיט אינה אחראית לנזקי הנוסע לרבות נזקי גוף ו/או מטענו לרבות כל נזק ישיר לגוף או עקיף. מומלץ ביותר לרכוש פוליסת ביטוח רפואית מקיפה לחו"ל ביטוח ביטול הזמנה, מטען וציוד אישי. לקבלת החזר כלשהו, לרבות החזר דמי ביטול, עליך לפנות ישירות לחברת הביטוח

ביטוח רפואי כולל ביטול נסיעה ייחודי לקרוזיט
שאלו את יועצי השייט שלנו על הביטוח הייחודי.

ביטוח מטעם חברת השייט:
חלק מחברות השייט מציעות רכישת ביטוח ביטול מכל סיבה שהיא. במקרה של ביטול, אתם תזכו בזיכוי בסך עד 75% בערך מערך השייט למימוש להפלגה הבאה. אין מדובר על החזר כספי!.
אנו ממליצים לבדוק אופציה זו.
תנאי הביטוח משתנים מחברה לחברה.
אי הופעה
אי הופעה לקבלת שירות שהוזמן ואושר - יגרור את חיובו המלא של המזמין בגין כל השירותים ללא יוצא מן הכלל .

בעת ביצוע הזמנה הלקוח מתחייב בשמו ובשם הנוסעים הרשומים בהזמנה על התנאים והמגבלות אני מאשר בשמי ובשם שאר הנוסעים בהזמנה דלעיל כי קראתי והבנתי את התנאים והמגבלות הרשומים ומתחייב להעביר לשאר הנוסעים בהזמנה את כל פרטי ההזמנה ותנאיה לרבות דמי הביטול שינוי וכן כל שינוי שיועבר לי ע"י חברת קרוזיט  וכי כל הפרטים שמסרתי הנם נכונים

תנאי הזמנה ללקוחות במהלך משבר מגיפת הקורונה

במקרה של ביטול עסקה, בין אם נעשה על ידי הלקוח או על ידי הספק וביצוע החזר ללקוח, דיזנהאוז רשאית לגבות דמי טיפול בגין ההזמנה בגובה של עד 10% מסך העסקה.

במקרה של ביטול עסקה, בין אם נעשה על ידי הלקוח או על ידי הספק וביצוע החזר ללקוח, ההחזר ישולם בשקל חדש בהתאם לשער חליפין יציג.

מפליגים...