קרוזיט – מותג השייט של חברת "טרוול בוטיק" (2004) בע"מ, ח.פ. 513609420
רחוב הירקון ,3 בני ברק
טופס אישור הזמנה של קרוזיט
אנו מודים לך כי בחרת לבצע את הזמנת חופשתך בחברתנו. אנא קרא/י את תנאי ההזמנה המופיעים בטופס והחזר/י טופס חתום בפקס או במייל.
פקס למשלוח הטופס חתום:
ניתן להיכנס לאתר חברת השייט להזמנת מקומות מראש עבור סיורי חוף והופעות.
מספר ההזמנה בחברת השייט לצורך הזמנת הופעות וסיורי חוף:
מספר הזמנה בקרוזיט:
* לרכישת סיורי חוף בעברית / באנגלית במחירים מיוחדים שאל את יועץ השייט שלך.
שם הסוכן:
טלפון:
שמות הנוסעים כפי שהם מופיעים בדרכון:
1. שם פרטי ומשפחה באנגלית
תאריך לידה:
2. שם פרטי ומשפחה באנגלית
תאריך לידה:
טלפון:
כתובת אי מייל:
א. פרטי הטיסה:
למען הסר ספק, מובהר בזאת כי האחריות להתעדכן בדבר שינוי כלשהו בטיסה מוטלת על הלקוח,
וכי טרוול בוטיק לא תשא בכל אחריות לכל נזק אשר ייגרם, במישרין או בעקיפין, כתוצאה משינוי
פרטי הטיסה ו/או עיכוב/ביטול טיסה ו/או אי התייצבות לטיסה (למשל, לאור הקדמת שעת טיסה),
והכל בהתאם ובכפוף להוראות הדין.
*בחירת המושב בטיסות מתבצעת על בסיס מקום פנוי, בהתאם לזמינות המושבים במטוס, במועד בחירת/הזמנת המושב.
בחלק מחברות התעופה שירותי ההושבה כרוכים בתשלום. מומלץ להזמין מושבים מראש דרך אתר חברת התעופה.
ב. פרטי המלון:
שם בית המלון:
תאריך כניסה:
תאריך יציאה:
יעד:
בסיס אירוח:
דירוג:
*פרטי המלון המבוקש הם בגדר בקשה בלבד וטרוול בוטיק אינה מחויבת בהם כל עוד לא נתקבל אישור סופי מספק השירותים. היה ולא יאושר המלון המוזמן יוצעו אלטרנטיבות אשר הנוסע רשאי לקבל או לדחות.
היה ולא יאושר המלון המוזמן יוצעו אלטרנטיבות ברמת תיירות זהה. כמו-כן, יובהר כי המונח "מיקום מרכזי" ככל שיימסר על ידי סוכן הנסיעות בקשר להזמנת מלון, משמעותו הינה שהמלון ממוקם במרחק של עד 7ק"מ (קו אווירי) ממרכז העיר.
ג. פרטי ההפלגה:
תאריך ההפלגה:
חברת השייט:
שם האוניה:
יעד:
נמל יציאה:
נמל חזרה:
קטגוריית החדר:
מספר החדר:
משמרת אוכל:
לרוכשים הזמנה בקטגוריית GTY (מספר החדר הינו ללא אפשרות בחירה) - המיקום המדויק של החדר ובאיזה סיפון יקבע ע"י חברת השייט ולפי שיקול דעתה עד לרגע העלייה לאונייה.
אם יש לכם דרישה מסוימת בנוגע לחדר או מיקום מועדף אנו ממליצים מאוד לא להזמין קטגוריה את קטגוריית GTY.
למפליגים בחברת השייט MSC, תשומת ליבכם כי חברת שייט אינה מתחייבת למספרי חדרים ( גם אם נקנו וצוינו מראש) אלא לקטגוריה בלבד. מספרי החדרים נמסרים לצורך נוחות השיבוץ ומתן אינדיקציה כללית לגבי הקטגוריה שנבחרה (להבדיל מחדר ספציפי בקטגוריה) בלבד ויכולים להשתנות לפי שיקול חברת השייט.
ד.
העברות:
כלול /
לא כלול
פירוט :
* על הלקוח להתעדכן מול הסוכן לגבי התנאים והאופי של העברות, שכן הן יכולות להיות, בין היתר, באמצעות שאטלים, רכבים, אוטובוסים ומתואמים לקבוצה ו/או ליחידים ובתוך כך יתכן אף שהנסיעה תתארך.
*במידה והנוסע נתקל בבעיה בהעברות עליו לפנות בזמן אמת לנהג ו/או לספק המקומי שפרטיו מצויים על שובר ההעברות ו/או לסוכן הנסיעות בזמן אמת.
*שירות ההעברות כולל מזוודה +תיק יד לאדם. במידה ואתם מעוניינים להגדיל את הרכב (בתוספת תשלום) על מנת להוסיף כבודה נוספת – נא פנו ליועץ השייט שלכם.
ה.
טיפים:
כלול /
לא כלול
* כל חברות השייט גובות טיפים בגין ההפלגה, וסכום זה נקבע על ידי חברת השייט. ומשולם ישירות אליה.
ו.
סך הכל מחיר להזמנה כולל מיסים:
עם אישור ההזמנה יש לשלם מקדמה על סך:
50% מיתרת התשלום יש לשלם עד לתאריך:
תשלום סופי יש לשלם עד לתאריך:
בהפלגות עם חברת נורווג'ן קרוז ליין התשלם הסופי ייגבה 120 יום לפני היציאה.
באם לא שולם מלוא סכום העסקה על ידי הנוסע לפי התנאים המצוינים לעיל – ההזמנה תבוטל ותשלום המקדמה לא יוחזרו לנוסע.
המחיר אינו כולל: סיורי חוף, ביטוח רפואי, והוצאות אישיות כגון משקאות בבר, טיפולי יופי וספא, קניות באוניה ומסעדות נושא.
הערות כלליות:
ז.
אופן התשלום:
כרטיס אשראי
– אפשרות ל-3 תשלומים ללא ריבית
עסקת תשלומים
בתנאי 'טרוול בוטיק' תשלום אחד בתוספת 1.5% עמלת סליקה (תשלומים נוספים לפי תנאי טרוול בוטיק).
מזומן, בכפוף להוראות חוק לצמצום השימוש במזומן, התשע"ח-2018
העברה בנקאית
בנק הפועלים: סניף 532, מספר חשבון: 636678
תשלום עבור טרוול בוטיק 2004 בע"מ, ח.פ. 513609420 .
ח.
פרטי קשר לצורך צ'ק אין לאוניה:
כתובת:
שם איש קשר לשעת חירום:
טלפון איש קשר לשעת חירום:
ט.
הגדרות:
"לקוח" ו/או "נוסע" - המזמין את השירותים הניתנים על ידי טרוול בוטיק (2004) בע"מ, ח.פ.
513609420 (להלן: "טרוול בוטיק") כאמור בטופס אישור הזמנה זה.
"סוכן הנסיעות" ו/או "יועץ שייט"(ביחד לצורך הנוחות: "סוכן הנסיעות") - ההזמנה נעשית באמצעות חברת טרוול בוטיק המזמינות בעבורך את שירותי הנסיעות מאת ספקי השירותים השונים בהתאם לפרטים המפורטים בהזמנתך. סוכן הנסיעות מתחייב לבצע את ההזמנה במיומנות, למסור לספקי השירותים את המידע הרלוונטי לעסקה ולוודא התאמת ההזמנה למבוקש, ואולם לא יהיה אחראי לשיבושים ו/או תקלות בלתי צפויות ושאינן בשליטת סוכן הנסיעות, אם יחולו אצל ספקי השירותים, אלא אם ידע או היה עליו לדעת מראש על אותה תקלה או שיבוש של ממש.
"ספקי השירותים" - הזמנת שירותי הנסיעות מאת ספקי השירותים נעשית בכפוף לזמינותם. סוכן הנסיעות הינו חברת תיירות, המזמינה עבור הלקוח שירותים המסופקים ע"י חברות שייט ו/או חברות תעופה ו/או סיטונאי תיירות שונים המארגנים את שרותי הנסיעות, בתי מלון, ספקי השירותים בחו"ל, חברות השכרת רכב וכל גורם תיירותי אחר, כל זאת בכפוף לזמינותם ובהתאם למידע הנמסר על ידם. על כן, כל השירותים המוזמנים הם בגדר בקשה בלבד עד לקבלת אישור טלפוני מנציג השל סוכן הנסיעות וחתימה על טופס אישור הזמנה.
י.
אישורים:
תשומת ליבך כי כניסה לתוקף של ההזמנה, מותנה בקבלת אישור סופי של ספקי השירותים הרלוונטיים. בכל מקרה שלא ניתן אישור סופי כאמור לבקשה של הלקוח, כולה או חלקה, חשבונו של הלקוח לא יחויב וזאת עד לקבלת אישור מכל ספקי השירותים דרכם הוזמן השירות. במידה ולא ניתן אישור מספקי השירותים לבקשה של הלקוח, כולה או חלקה, תוך 72 שעות ממועד ביצוע ההזמנה, ההזמנה לא תהיה מחייבת. מובהר בזאת כי עד לקבלת אישור סופי מספקי השירותים, יכול המחיר להשתנות על פי דרישה של ספקי השירותים, וכי במקרה של שינוי כאמור תינתן ללקוח אפשרות לבטל את ההזמנה ללא חיוב.
דמי ביטול
בחבילות עם טיסות VY (וויולינג) בלבד – מרגע אישור ההזמנה- הטיסות ב-100% דמי ביטול ושאר הרכיבים בהתאם לטבלת דמי הביטול המופיעה למעלה
במקרה של תשלום באמצעות כרטיס האשראי – עמלת הסליקה לא תוחזר.
על כל ההזמנות חלים דמי שינוי או ביטול מרגע ביצוע ההזמנה כמפורט בתנאי ההזמנה, והכל בכפוף
להוראות חוק הגנת הצרכן, כמפורט להלן.
1. ביטול טיסות
מרגע אישור ההזמנה ועד 24 שעות לפני היציאה, יחולו דמי ביטול של
לאדם.
1.א. דמי שינוי
בכל מקרה של שינוי כלשהו בהזמנה (מועדים, יעד וכד') ביוזמת הנוסע, הנוסע יידרש לשלם סך של 50 דולר ארה"ב, בתוספת דמי שינוי לספקי השירותים אותם הוא עשוי להידרש לשלם, על פי תנאי ספקי השירותים. פרטי הספק המקומי במדינות היעד יפורטו על גבי השובר. הנוסע ישא בכל שינוי בעלות מרכיבי הטיול לרבות מחירי כרטיסי טיסה לפי הצורך. למען הסר ספק, לנוסע הזכות לבקש מסוכן הנסיעות המטפל את המידע בדבר גובה דמי השינוי שנקבעו בתנאי ספקי השירותים. דמי שינוי כרטיס טיסה כפופים למדיניות חברת התעופה. אי הופעה לטיסה תגרור את חיובו המלא של המזמין בגין הטיסה.
2. ביטול המלון
החל מ-
ימים לפני היציאה 100% דמי ביטול
3. ביטול ההפלגה
ROYAL CARIBBEAN / CELEBRITY
1 - 5 לילות |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
105$ לאדם
50% ממחיר השייט כולל מיסים*
75% ממחיר השייט כולל מיסים*
אין החזר כולל מיסים
|
6 - 9 לילות |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
255$ לאדם
50% ממחיר השייט כולל מיסים*
75% ממחיר השייט כולל מיסים*
אין החזר כולל מיסים
|
10 - 14 לילות |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
450$ לאדם
50% ממחיר השייט כולל מיסים*
75% ממחיר השייט כולל מיסים*
אין החזר כולל מיסים
|
15 לילות או יותר |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-45 ימים לפני ההפלגה
44-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפלגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
450$ לאדם
505$ לאדם
50% ממחיר השייט כולל מיסים*
75% ממחיר השייט כולל מיסים*
אין החזר כולל מיסים
|
הפלגות בחגים נוצריים 1-5 לילות |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-45 ימים לפני ההפלגה
44-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפלגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
300$ לאדם (סכום המקדמה)
25% ממחיר השייט כולל מיסים *
50% ממחיר השייט כולל מיסים *
75% ממחיר השייט כולל מיסים
אין החזר כולל מיסים
|
הפלגות בחגים נוצריים 6 לילות או יותר |
89-60 ימים לפני ההפלגה
59-31 ימים לפני ההפלגה
30-15 ימים לפני ההפגה
14-0 ימים לפני ההפלגה
|
505$ לאדם (סכום המקדמה)
50% ממחיר השייט כולל מיסים *
75% ממחיר השייט כולל מיסים *
אין החזר כולל מיסים
|
* או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
תנאי ביטול לנוסע מיום אישור ההזמנה הזמנות NRD מקדמה ללא החזר
בכל מקרה של ביטול ההפלגה, מכל סיבה שהיא לאחר אישורה, ייגבה סכום של 50 $ לחדר וזאת בנוסף לדמי הביטול
של חברת השייט.
שינויים: לפי התנאים הכלליים באתר/חוברת חברת השיט, השינויים כרוכים בתשלום.
תנאי ביטול הזמנות NRD |
הפלגות קצרות 5-1 לילות |
דמי ביטול לנוסע |
הערות |
מיום אישור ההזמנה ועד 60 ימים לפני ההפלגה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
15-30 ימים לפני ההפלגה |
%75 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %75 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
31-59 ימים לפני ההפלגה |
%50 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %50 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
0-14 ימים לפני ההפלגה |
דמי ביטול בשיעור %100 אין החזרים |
|
הפלגות קצרות 9-6 לילות |
דמי ביטול לנוסע |
הערות |
מיום אישור ההזמנה ועד 60 ימים לפני ההפלגה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
15-30 ימים לפני ההפלגה |
%75 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %50 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
31-59 ימים לפני ההפלגה |
%50 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %50 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
0-14 ימים לפני ההפלגה |
דמי ביטול בשיעור %100 אין החזרים |
|
הפלגות קצרות 14-10 לילות |
דמי ביטול לנוסע |
הערות |
מיום אישור ההזמנה ועד 60 ימים לפני ההפלגה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
15-30 ימים לפני ההפלגה |
%75 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %75 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
31-59 ימים לפני ההפלגה |
%50 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו
בסכום המקדמה במלואה או ב- %50 דמי ביטול, הגבוה מבינהם |
0-14 ימים לפני ההפלגה |
דמי ביטול בשיעור %100 אין החזרים |
|
הפלגות מ- 15 לילות ומעלה |
דמי ביטול לנוסע |
הערות |
מיום אישור ההזמנה ועד 45 ימים לפני ההפלגה |
מלוא סכום המקדמה |
חיוב מלא של כל המקדמה, אין החזר עבור המקדמה |
30-44 ימים לפני ההפלגה |
%25 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו ב- %25 דמי ביטול או בסכום המקדמה
במלואה, הגבוה מבינהם |
8-29 ימים לפני ההפלגה |
%50 ממחיר השייט למעט מיסי נמל |
יש לשים לב - בביטול ההזמנה תחויבו בסכום המקדמה במלואה או ב- %50 דמי
ביטול, הגבוה מבינהם |
0-7 ימים לפני ההפלגה |
דמי ביטול בשיעור %100 אין החזרים |
|
|
במקרה של ביטול ההזמנה מכל סיבה שהיא ובכל שלב שהוא אין החזר כספי עבור המקדמה .
שינוי תאריך הפלגה/אונייה כרוך בדמי שינוי בסך 100 $ לנוסע. (עד 90 ימים לפני ההפלגה)
דמי שינוי שם בהזמנה בעלות של 50$ לאדם, ניתן לשנות עד 5 ימים לפני מועד ההזמנה (אין להחליף את השמות של כל הנוסעים בחדר - לפחות אחד הנוסעים המקוריים חייב להשאר בהזמנה )
השינויים כפופים באישור של חברת השייט
עבור סוויטות המקדמה תהיה 10% מעלות ההזמנה או המקדמה הסטנדרטי, הגבוהה מבינהם
תנאי השייט וההזמנה הנ"ל כפופים לקובץ "תנאים כלליים" המצורף לאימייל שהגיע ביחד עם טופס זה.
אישור ההזמנה, מהווה אישור של הלקוחות לכל התנאים המפורטים בקובץ
"תנאים כלליים", לרבות אך לא רק תנאי ההזמנה, הביטול והשינוי המופיעים בה.
חלק ממסלולי השייט כוללים עגינה ביעדים להם נדרשת אשרת כניסה, לשטים מארה"ב כולל אלסקה )מקנדה(
דרושה אשרת כניסה רבת כניסות לארה"ב. הבירור והטיפול באשרות כניסה על אחריות הלקוח בלבד ואינם
באחריות טרוול בוטיק ו/או ספקי השירותים. ההפלגות מקיפות יבשות ויעדים רבים ולכן מזג האויר ישתנה מאוד ממקום
למקום, חלק מייעדי הביקור הם טרופיים ובעונות מסוימות של השנה עשויים לרדת גשמים כבדים מלווים ברוחות
חזקות )לעיתים ברמה של הוריקן טרוול בוטיק ו/או ספקי השירותים אינן
אחריות לתשלום פיצוי כלשהו במידה והשייט כולל שינוי במסלול או שירותים כלשהם
כתוצאה מנסיבות מחוץ לשליטת )"כוח עליון"(. לרבות כל אירוע
אשר טרוול בוטיק ו/או ספקי השירותים לא יכלו לצפות או להימנע ממנו גם לאחר נקיטה בכל אמצעי הזהירות
הסבירים. אירועים כאמור סביר שיכללו מלחמה או איום מלחמה, פעולות טרור או איומים כאמור, מהומות או מרי
אזרחי, שביתה ענפית, אסון טבע או גרעיני, אש, תנאי מזג אויר גרועים, סיכוני בריאות, מגיפות ונסיבות דומות
כלשהן שמחוץ לשליטת טרוול בוטיק ו/או ספקי השירותים.
לתשומת לבכם: **התשלום עבור השייט הינו לפי שער העברות והמחאות גבוה ביום התשלום***
בכל מקרה של ביטול ההפלגה לאחר אישורה, ייגבה סכום של 50$ לאדם עבור הפלגה של 6 לילות ומעלה וזאת בנוסף לדמי הביטול של חברת השייט.
MSC
קרוז
< 15 לילות |
קרוז > 15 לילות |
60 יום או יותר |
$50 לאדם |
90 יום או יותר |
$50 לאדם |
30 - 59 יום |
%25 |
89 - 60 יום |
%25 |
22 - 29 יום |
%40 |
52 - 29 יום |
%40 |
15 - 21 יום |
%60 |
31 - 51 יום |
%60 |
6 - 14 יום |
%80 |
15 - 34 יום |
%80 |
0 - 5 יום |
%100 |
0 - 14 יום |
%100 |
דמי שינוי שם בהזמנה בעלות של 50$ לאדם, ניתן לשנות עד 5 ימים לפני מועד ההזמנה (אין להחליף את השמות של כל הנוסעים בחדר - לפחות אחד הנוסעים המקוריים חייב להשאר בהזמנה )
השינויים כפופים באישור של חברת השייט
מרגע אישור החדרים דמי הטיפול של חברת השייט בסך 80$ לחדר לא יוחזרו בשום מקרה בנוסף לדמי הביטול המתוארים לעיל
CARNIVAL
תנאי ביטול:
דמי ביטול לאדם – הפלגה בת 2-5 ימים:
עד 61 יום לפני הפלגה 50$ לנוסע.
מ-60 עד 46 יום לפני ההפלגה – סכום המקדמה = 100$ ל-3 ימים, 150$ ל4-5 ימים.
מ-45 עד 30 יום לפני ההפלגה – 50% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-29 עד 15 יום לפני ההפלגה – 75% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-14 ימים או פחות לפני ההפלגה או אי הגעה – 100% דמי ביטול כולל מיסים.
דמי ביטול לאדם – הפלגה בת 6-10 ימים לא כולל אלסקה/אירופה/הוואי/תעלת פנמה/ טרנסאטלנטי:
עד 76 יום לפני ההפלגה - 50$ לנוסע.
מ-75 עד 56 יום לפני ההפלגה – סכום המקדמה = 250$ ל 6-7-8-9 ימים.
מ-55 עד 30 יום לפני ההפלגה – 50% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-29 עד 15 יום לפני ההפלגה – 75% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-14 יום או לפחות לפני ההפלגה או אי הגעה – 100% דמי ביטול כולל מיסים.
דמי ביטול לאדם – הפלגה באלסקה / אירופה / טרנסאטלנטי / תעלת פנמה / בת 10 ימים או יותר:
עד 91 יום לפני ההפלגה - 50$ לנוסע.
מ-90 עד 56 יום לפני ההפלגה – סכום המקדמה = 450$ לנוסע.
מ-55 עד 30 יום לפני ההפלגה – 50% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-29 עד 15 יום לפני ההפלגה – 75% מהעסקה כולל מיסים, או סכום המקדמה, הגבוה מבניהם.
מ-14 יום או לפחות לפני ההפלגה או אי הגעה – 100% דמי ביטול כולל מיסים.
** בעסקאות Early Saver & Super Saver דמי הביטול בסך המקדמה נכנסים לתוקפן מרגע אישור ההזמנה.
P & O
תנאי ביטול:
להלן מדיניות דמי הביטול כולל קוד מחיר Early Saver:
ימים לפני הפלגה |
דמי ביטול לאורח |
מיום ההזמנה עד 91 ימים |
15% מערך השייט = סכום המקדמה * |
90-57 ימים |
50% מסך העסקה * |
56-42 ימים |
60% מסך העסקה * |
41-16 ימים |
75% מסך העסקה * |
15-6 ימים |
90% מסך העסקה * |
5-0 ימים |
ללא החזר |
COSTA
תנאי ביטול:
|
מרגע אישור ההזמנה ועד 45 יום לפני מועד השייט |
בין 45-30 יום לפני מועד השייט |
בין 30-15 יום לפני מועד השייט |
בין 15-5 יום לפני מועד השייט |
מ 4 ימים ועד למועד השייט |
Basic |
25% ממחיר השייט |
50% ממחיר השייט |
75% ממחיר השייט |
100% ממחיר השייט |
100% ממחיר השייט |
Comfort + Deluxe |
100 אירו לאדם |
25% ממחיר השייט |
50% ממחיר השייט |
75% ממחיר השייט |
100% ממחיר השייט |
PRINCESS
תנאי ביטול:
דמי ביטול ל 7 ימי הפלגה או פחות * / **
מרגע אישור ההזמנה |
50$ לנוסע. |
59-45 ימים לפני |
סכום המקדמה (10% מערך השייט) |
44-15 ימים לפני |
50% מערך העסקה * |
14-8 ימים לפני |
75% מסך העסקה * |
7-0 ימים לפני |
ללא החזר |
דמי ביטול ל 8 ימים הפלגה ויותר ו/או הפלגה הכוללת חגים נוצריים וראש השנה האזרחי * / **
מרגע אישור ההזמנה ועד 75 יום לפני ההפלגה |
50 $ לנוסע. |
74-60 ימים לפני |
סכום המקדמה (10% מערך השייט) |
59-45 ימים לפני |
25 % מסך העסקה * |
44-15 ימים לפנ |
50 % מסך העסקה * |
14-8 ימים לפני |
75 % מסך העסקה * |
7-0 ימים לפני |
ללא החזר |
HOLLAND AMERICA
תנאי ביטול:
שיוטי האונייה פרינסנדאם באירופה, שיוטי אוסטרליה, ניו זילנד והדרום הפסיפי, אסים, דרום אמריקה ואנטרטיקה וכל השיוטים בחגים אזרחיים
דמי ביטול:
90-64 יום לפני תחילת השייט – סכום השווה לפיקדון +50$ לנוסע.
63-43 יום לפני תחילת השייט – 50% מהמחיר המלא ברוטו.
42-22 יום לפני תחילת השייט – 75% מהמחיר המלא ברוטו.
21 יום או פחות לפני תחילת השייט – 100% מהמחיר המלא ברוטו (אין כל החזר).
כל שאר השיוטים:
דמי ביטול:
75-57 יום לפני תחילת השייט - סכום השווה לפיקדון + 50$ לנוסע.
56-29 יום לפני תחילת השייט - 50% מהמחיר המלא ברוטו.
28-16 יום לפני תחילת השייט – 75% מהמחיר המלא ברוטו.
15 יום או פחות לפני תחילת השייט - 100% מהמחיר המלא ברוטו (אין כל החזר).
NORWEGIAN
לוח זמנים לדמי ביטול:
ימים לפני תאריך היציאה
|
דמי ביטול
|
סוויטות THE HAVEN, סוויטות, וילות גן ושייט בחג **
יותר מ-120 ימים לפני השייט
|
50$
|
119-106 ימים
|
25% *
|
105-91 ימים
|
50% *
|
90-61 ימים
|
75% *
|
60 ימים או פחות
|
100%
|
1-6 ימי שייט
יותר מ-90 ימים לפני השייט
|
50$
|
89-76 ימים
|
25% *
|
75-61 ימים
|
50% *
|
60-31 ימים
|
75% *
|
30 ימים או פחות
|
100%
|
7 ימי שייט או יותר
יותר מ-120 ימים לפני השייט
|
50$
|
119-91 ימים
|
25%
|
90-61 ימים
|
50%
|
60-31 ימים
|
75%
|
30 ימים או פחות
|
100%
|
* או פיקדון הגבוה מהשניים ** למעט Norwegian sky
דיסני קרוז ליין
תנאי ביטול:
Cruises 6 Nights or More (Excluding Suites and Concierge Staterooms)
דמי ביטול:
Days Prior to Vacation Commencement Date Fee Amount
119 to 56 days Deposit per Guest for Non-Suites/Concierge Staterooms
55 to 30 days 50% of vacation price per Guest
29 to 15 days 75% of vacation price per Guest
14 days or less No refund
קריסטל קרוז ליין
תנאי ביטול:
2020 & 2021 Voyages of 13 days or less
דמי ביטול:
121+ days prior to sailing: $100 Administration Fee*
120-91 days prior to sailing: 25% Penalty
90-61 days prior to sailing: 50% Penalty
60-31 days prior to sailing: 75% Penalty
30 days prior to sailing: 100% Penalty
2020 & 2021 Voyages of 14-21 days:
דמי ביטול:
151+ days prior to sailing: $200 Administration Fee*
150-121 days prior to sailing: 25% Penalty
120-91 days prior to sailing: 50% Penalty
90-61 days prior to sailing: 75% Penalty
60 days prior to sailing: 100% Penalty.
Regent Seven Seas Cruises
תנאי ביטול: Policy Fee Pre - and Post
Cruise Hotel Packages:
Within 60 days prior to departure 100% fee Pre - and Post
Cruise Land Packages:
Within 60 days prior to departure 100% fee Pre - Bookable Overland Programmes Within 60 days prior to departure 100% fee Shore Excursions
Within 36 hours of departure 100% fee Private Transfers Within 36 hours of departure 100% fee Private Cars & Vans Within 36 hours of departure 100% fee Visa
Packages:
Within 60 days prior to departure 100% fee Included Hotel Package Within 60 days prior to departure 100% fee Future Cruise Credits (FCC’s) are subject to our cancellation policy as described above.
דמי ביטול של נותן שירותים מחוץ לישראל – הצעה ודמי ביטול עפ"י סעיף 14ג2 לחוק הגנת הצרכן סעיף 14ג2 לחוק הגנת הצרכן, קובע כי
טרוול בוטיק רשאית להתקשר עם לקוחות בעסקת מכר מרחוק בשירותים שניתנים במלואם חוץ לישראל באמצעות נותן שירות מחוץ לישראל,
ולהציע להם לבחור באחת מבין החלופות שלהן:
1) זכות ביטול לפי הוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן(כמפורט גם לעיל); או
2) זכות ביטול בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות מחוץ לישראל.
לעניין זה מובהר כי דמי הביטול נקבעים ע"י נותן השירות מחוץ לישראל כאמור והם ניתנים לשינוי מפעם לפעם ומנותן שירות לנותן שירות
ואף עלולים להיות בשיעור של עד לגובה מחיר מלא של ההזמנה. לעניין זה מובהר כי דמי הביטול נקבעים ע"י נותן השירות מחוץ לישראל
כאמור והם ניתנים לשינוי מפעם לפעם ומנותן שירות לנותן שירות ואף עלולים להיות בשיעור של עד לגובה מחיר מלא של ההזמנה.
סוג ביטול |
פירוט |
לפי הוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן
|
ככל שהביטול בוצע בהתאם להוראות סעיף 14ג(ג) לחוק הגנת הצרכן – דמי הביטול לא יעלו על 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך.
|
בהתאם למדיניות הביטול של נותן השירות מחוץ לישראל
|
דמי ביטול בשיעור מלוא עלות ההזמנה.
|
דמי ביטול בעסקת מכר מרחוק
"חוק הגנת הצרכן", בסעיף זה – חוק הגנת הצרכן, תשמ"א1981- (להלן בסעיף זה: "החוק").
דמי ביטול כאשר מתקיימים התנאים המפורטים בחוק הגנת הצרכן ו/או תקנות הביטול – כמפורט
בחוק הגנת הצרכן ובתקנות הביטול.
דמי ביטול במקרה של עסקת מכר מרחוק (ככל שתתבצע עסקת מכר מרחוק, כהגדרתה בחוק):
• סעיף 14ג(ו) לחוק:
"עסקת מכר מרחוק" - התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, ללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה;
"שיווק מרחוק" - פניה של עוסק לצרכן באמצעות דואר, טלפון, רדיו, טלוויזיה, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקסימיליה, פרסום קטלוגים או מודעות, או באמצעי כיוצא באלה, במטרה להתקשר בעסקה שלא בנוכחות משותפת של הצדדים, אלא באחד האמצעים האמורים.
• סעיף 14ג(ג) וסעיף 14ג(ד)(2) לחוק קובעים כי בעסקאות מכר מרחוק בתיירות ונופש רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום עריכת העסקה, או מיום קבלת המסמך המכיל הפרטים האמורים בסעיף קטן (ב), לפי המאוחר כמפורט בחוק, אם מועד ביטול העסקה אינו חל בתוך שבעה ימים, שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן. בסעיף זה "ימים שאינם ימי מנוחה" - ימי עבודה שהינם ימי חול, לא כולל שבת או חג, ויום שישי או ערב חג עד השעה 12:00.
• צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש אשר ביצע עסקת מכר מרחוק, כאשר
ההתקשרות בעסקה כללה גם שיחה בין טרוול בוטיק לצרכן (לרבות שיחה באמצעות תקשורת
אלקטרונית), רשאי לבטל את העסקה בתוך 4 חודשים מיום עשיית העסקה, מיום קבלת הנכס או
מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים העיקריים של העסקה, לפי העניין, לפי המאוחר, ובלבד
שהביטול ייעשה לפחות 7 ימים שאינם ימי מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן.
לצורך ביטול עסקה כאמור, הצרכן יציג לטרוול בוטיק את אחד מהמסמכים הבאים, לבקשתה, לפי
העניין: (1) תעודה שניתנה לצרכן מהמדינה המעידה על כך שהוא אזרח ותיק; (2) תעודת עולה או
תעודת זכאות כעולה; (3) תעודה המעידה על כך שהצרכן הוא אדם עם מוגבלות לתקופה העולה על
שישה חודשים, שניתנה מגורם המוסמך על פי חוק לקבוע קיומה של מוגבלות כאמור. לצורך סעיף
זה: "אדם עם מוגבלות" – כהגדרתו בחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח1998-; "אזרח
ותיק" – מי שמלאו לו 65 שנים;
• "עולה חדש" – מי שטרם חלפו חמש שנים מיום שניתנה לו תעודה עולה או תעודת זכאות כעולה
ממשרד העלייה והקליטה.
• סעיף 14ג(ד)(2) לחוק קובע מפורשות כי הוראות סעיפים 14ג(ג) ו14-(ג1(ג) לחוק אינם חלים על
"שירותי הארחה, נסיעה, חופש או בילוי, אם מועד ביטול העסקה חל בתוך שבעה ימים שאינם ימי
מנוחה, קודם למועד שבו אמור השירות להינתן."
• סעיף 14ה(ב)(1) קובע את תוצאות ביטול העסקה בנסיבות האמורות - יחזיר העוסק לצרכן, בתוך 14 ימים מיום קבלת ההודעה על הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם על ידי הצרכן, יבטל את חיובו של הצרכן בשל העסקה ולא יגבה מהצרכן סכום כלשהו, זולת דמי ביטול בשיעור שלא יעלה על 5% ממחיר הנכס נושא החוזה או העסקה, או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם.
למען הסר ספר מובהר בזאת כי האמור בסעיף זה הינו לצורכי יידוע בלבד, וכי הנוסח המחייב והמלא של הוראות הביטול בעסקאות מכר מרחוק הוא זה המפורט בסעיף 14ג ו- 14ה לחוק הגנת הצרכן.
הודעה על ביטול השתתפותו של נוסע בטיול, מיוזמתו, (להלן: "הודעת הביטול"), תימסר בכתב לסוכן הנסיעות באמצעותו התקשר הנוסע עם סוכן הנסיעות. ככל שמסר הנוסע הודעת ביטול כאמור לסוכן הנסיעות תמסור לו סוכן הנסיעות אישור על הביטול הכולל את מספר הביטול. במקרה שהנוסע ביטל את השתתפותו כאמור לעיל, יחולו דמי הביטול שנקבעו על ידי ספקי השירותים הספציפיים (המשתנים מספק לספק ואשר עלולים להיות עד לגובה מחיר מלא של כרטיס הטיסה או מלוא העסקה), והכל בכפוף להוראות הדין.
אחריות לגבי הובלה אווירית
מוסדרת באמנות השונות, על פי חוק שירותי חוק התובלה האווירית, התש"ם-1980. זכותו של הנוסע לתבוע ישירות את ספקי השירותים כולם או חלקם בגין נזקים שנגרמו עקב מעשה מחדל של אותם ספקי השירותים. אין באמור בכדי לגרוע מהוראות חוק הגנת הצרכן.
ביטוח נסיעה:
המחיר אינו כולל ביטוח נוסעים. מומלץ לרכוש ביטוח נוסעים מקיף הכולל ביטול הזמנה, מטען וציוד אישי.
שאלו את יועצי השייט שלנו על הביטוח הרפואי הייחודי טרוול בוטיק הכולל ביטול נסיעה.
יא.
דרכונים ואשרות כניסה
יש לשלוח צילומי דרכונים בעת אישור ההזמנה.
לאחר אישור ההזמנה, לא יהיה ניתן לבצע שינוי/החלפת שם נוסע אלא ובלבד בכפוף לתנאי ספקי השירותים.
באחריות הלקוח להצטייד בדרכון תקף לשישה חודשים לפחות מיום העלייה לאנייה ו/או לטיסה לא כולל תעודת מעבר ובאשרות כניסה (ויזות) מתאימות, וכן לציין בפני חברתנו אם ברשותו דרכון שאינו ישראלי. חובה על אזרח ישראלי בין אם הוא נושא אזרחות אחת או יותר להיכנס ולצאת מגבולות המדינה באמצעות דרכון ישראלי בלבד.הטיפול בדרכון, אשרות וכיוצא בזה, הינו באחריות הנוסע בלבד.
יב.
טיסות
טיסות – (עשויות להיות גם טיסות שכר) פרטיהן עשויים להשתנות לאחר ביצוע ההזמנה, לרבות
מבחינת מועדים, מסלול ופרטי חב' התעופה. האחריות לעיכובים, שינויים וביטולים אובדן/עיכוב
כבודה הינם, עפ"י כל דין, על חברת התעופה ו/או סיטונאי התיירות המארגן בהתאם לנסיבות. מובהר
כי פרטי הטיסה שעודכנו בכרטיס הטיסה ולתנאים הכלליים בגב הכרטיס הם המחייבים את חב'
התעופה/ספקי השירותים. כמו כן, כרטיס הטיסה שהלקוח רוכש תקף רק למסלול התובלה המדויק
שמופיע על הכרטיס, ממקום היציאה, דרך כל חנייה ביניים ועד ליעד הסופי, לפי סדרם בכרטיס.
מודגש כי במידה והלקוח לא מופיע לטיסה כלשהי מתוך מסלול התובלה הכולל, מבלי הסכמת ספק
השירותים, יבוטלו כל טיסות ההמשך של הלקוח באופן אוטומטי [לדוגמא: אי הגעה לטיסה "הלוך"
מתוך מסלול "הלוך-חזור" שהוזמן, תביא לביטול טיסת ה"חזור"; אי הגעה לטיסת "הלוך" או לטיסת
ביניים ("קונקשיין") מתוך מסלול "הלוך חזור" עם עציר/ות ביניים (בין בהלוך ובין בחזור), תביא
לביטול כל שאר הטיסות שלאחריה וכיו"ב] וזאת ללא אפשרות להחזר, (אלא אם נקבע אחרת בתנאי
ספק השירותים).
באחריות הלקוח להתעדכן טרם המראת הטיסה האם חלו שינויים בפרטי הטיסה ו/או האם הטיסה
ממריאה במועד הנקוב בכרטיס. בנוסף, על הלקוח אף לספק לחברה פרטי התקשרות עדכניים
ומדוייקים לצורך עדכון הלקוח בכל שינוי בטיסה, ככל שיימסרו לחברה ע"י חברת התעופה.
למען הסר ספק, מובהר בזאת כי האחריות להתעדכן בדבר שינוי כלשהו בטיסה מוטלת על הלקוח,
וכי טרוול בוטיק לא תשא בכל אחריות לכל נזק אשר ייגרם, במישרין או בעקיפין, כתוצאה משינוי
פרטי הטיסה ו/או עיכוב/ביטול טיסה ו/או אי התייצבות לטיסה (למשל, לאור הקדמת שעת טיסה),
והכל בהתאם ובכפוף להוראות הדין.
מובהר כי במרבית הטיסות לא יוגשו ארוחות ו/או שתייה, על הלקוחות לברר מול חברת התעופה
האם יוגשו ארוחות בטיסה. הזמנות לארוחה כשרה ו/או צמחונית בטיסה הינן בגדר בקשה בלבד,
בהתאם לנהלים של חברת התעופה. וטרוול בוטיק אינה אחראית לאי אספקתה של ההזמנה, אלא רק להעברת ההזמנה לחב' התעופה,
האמור בסעיף זה אינו מונע מהלקוח כל תרופה בדין כנגד ספקי השירותים בגין השינוי, לרבות,
במקרה שהדין מאפשר זאת, ביטול העסקה.
שינוי במועד הטיסה או ביעד הטיסה יתאפשר רק בהתאם למצאי המקומות אצל המוביל האווירי,
ובהתאם לדירוג מושב הטיסה (קלאס) בו מחזיק הלקוח. במידה ומצאי המקומות בדירוג התואם
לכרטיס הלקוח אזל – יוצע ללקוח מקום בדירוג מושב גבוה יותר (במידה וזה ימצא פנוי), בתוספת
תשלום בגין הפרש העלות.
** המלצת סוכן הנסיעות הינה להזמין טיסות בחברות תעופה סדירות ו/או חברות תעופה LOW COST.
ככל ולא תעשו כן כל איחור ואי התייצבות בזמן לתחילת ההפלגה יהיה באחריותכם ועל חשבונכם.
לתשומת ליבך כי במידה ולא תופיע לטיסה כלשהי מתוך מסלול התובלה הכולל, מבלי הסכמת ספק השירותים, יבוטלו כל טיסות ההמשך שלך באופן אוטומטי (לדוגמא: אי הגעה לטיסה "הלוך" מתוך מסלול "הלוך-חזור" שהוזמן, תביא לביטול טיסת ה"חזור"; אי הגעה לטיסת "הלוך" או לטיסת ביניים ("קונקשיין") מתוך מסלול "הלוך חזור" עם עציר/ות ביניים (בין בהלוך ובין בחזור), תביא לביטול כל שאר הטיסות שלאחריה וכיו"ב) וזאת ללא אפשרות להחזר, (אלא אם נקבע אחרת בתנאי ספק השירותים).
*מחיר כרטיס הטיסה לתינוק מתחת לגיל שנתיים - ללא זכאות למושב ואינו מקנה זכות לעריסה מטען ו/או שירות כלשהו הניתן ע"י חברת התעופה.
ילדים – על הלקוח ליידע את סוכן הנסיעות המטפל האם הוא מבקש לכלול ילדים בנסיעתו. ככל שקיימת הנחה היא תהיה כפופה לגיל כפי שיקבע ע"י כל ספק שירותים.
יג.
בית מלון
1.
מס מקומי- ביעדים מסוימים כגון רומא וברצלונה גובים מהלקוח בחו"ל מס מקומי שלא ניתן לשלם בארץ ולא כלול במחיר.
2.
שעת הכניסה לחדרים ופינויים -הנה ע"פ מדיניות כל מלון ומלון ולרב קבלת החדרים הנה החל משעה ;14:00 ושעת פינוי החדרים הנה עד ל 11:00 בבוקר וזאת ללא קשר למועדי הטיסה.
3.
שיבוץ בחדרים- תחזוקה , תקינות , ו/או הפעלת מערכות המלון לרבות מיזוג אוויר , מעליות וכיו"ב כמו כן גם זמינות ו/איכות ו/או טיב השירותים והמזון הניתנים במלון וכן קיומם של מטרדים במלון ובסביבתו כל אלה אינם בשליטת טרוול בוטיק ולפיכך אינם באחריותה, כי אם באחריות המלון.
4.
מיזוג אוויר- בבתי מלון ממוזגים תתכן הפסקת המיזוג בשעות מסוימות ע"פ נהלי המלון ו/או תקנות האנרגיה האזוריות. בבתי מלון מסוימים אין זהות מושלמת בין החדרים לרבות מבחינת רמתם , ו/או גודלם ו/או תכולתם ושיבוץ הנוסע בחדרים נעשה ע"י הנהלת המלון ובאחריותו.
5.
תפוסת יתר - מובהר בזאת לידיעתך כי בהגיעך למדינת היעד, במקרה של תפוסת יתר, ספקי השירותים עלולים להחליט להעבירך למלון חילופי ברמה דומה או גבוהה יותר המצוי בסמיכות מקום למלון שהוזמן. דירוג המלונות כפי שנמסר לך הינו בהתאם לדירוג הנהוג בכל מדינה. אין בהוראה זו כדי לגרוע מזכותך לתבוע פיצוי, או כל סעד אחר, בגין נזקים שיגרמו לך בעקבות העברה כאמור.
6.
בקשות מיוחדות לגבי חדרים - במקרה של בקשה מיוחדת של הנוסע, מתחייב סוכן הנסיעות להעביר את הבקשה לספק השירות, אולם לא תהיה מצידה התחייבות כלפי הלקוח למילויה, אלא אם אושר לנוסע בכתב כי בקשתו תקוים. האחריות הבלעדית לביצוע השירותים בפועל היא על ספקי השירות בלבד, כולל בקשות מיוחדות בכל הנוגע למלון ו/או לחברת תעופה ו/או להפלגה ו/או לחברת השכרת הרכב או כל שרות אחר המועברות על ידי סוכן הנסיעות לספקי השירותים הרלוונטיים, אלא אם כן אירעה תקלה בשל מעשה או מחדל של סוכן הנסיעות. בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה עליך לפנות בהקדם, במישרין או בעזרתנו, לספקי השירותים המתאימים. פרטי הספק המקומי בחו"ל מצוינים על גבי השובר שבידייך.
הגעה מאוחרת ועזיבה מוקדמת - הגעה מאוחרת למלון ו/או עזיבה מוקדמת של המלון עשויה להביא להפסדי ארוחות או לקבל ארוחות מסוג שונה והכל בהתאם לנוהגי המלון ובאחריותו.
7.
שירותים נוספים בבתי מלון: במרבית מבתי המלון נדרש תשלום נוסף ישירות למלון עבור שירותים נוספים ומיוחדים ועבור השימוש במתקנים כמו הזמנת סרטים, כספת , מיני בר , סאונה , חדר כושר . מגרשי טניס , ספורט ימי שמשיות ועוד. על כן לא יתקבלו תלונות במקרים של דרישות תשלום ע"י המלון .
חלק מהשירותים המוצעים ע"י בית המלון הינם עונתיים ואינם פועלים בכל ימות השנה. טרוול בוטיק
לא תהיה אחראית לתלונות במידה ואחד השירותים לא היה פעיל, אלא אם מסרה ללקוח מידע
מטעה בעניין זה. מבלי לגרוע מכלליות האמור, חלה על הלקוח חובה לבדוק את כלל המלונות
המוצעים.
הנהלת המלון רשאית בכל עת לסגור זמנית אילו מן המתקנים או להפסיק מתן שירות כל שהוא, ואין
לטרוול בוטיק כל אחריות למצבים אלה.
8.
חדרים: חדר זוגי הנו חדר בעל 2 מיטות שאינן בהכרח צמודות או מיטות זוגיות. חדר לשלושה ויותר עשוי להיות חדר זוגי ובו מיטות מתקפלות נוספות / ספה נפתחת וכדומה. בקשה לצירוף עריסת תינוק לחדר הנה בגדר בקשה בלבד ביצועה הנו באחריות המלון ובהתאם לאפשרויותיו , מלונות רבים גובים תשלום נוסף בגין עריסת תינוקות תשלום המשולם ישירות בבית המלון. חדר ליחיד עשוי להיות חדר עשוי להיות חדר קטן יותר מהרגיל .
9. במידה והנוסע נתקל בבעיה במלון עליו לפנות בזמן אמת לצוות במלון ו/או לספק המקומי שפרטיו מצויים על שובר המלון ו/או לסוכן הנסיעות בזמן אמת.
10.
דירוג - דירוג בתי המלון בעולם כפי שנמסר לך הוא בהתאם לדיווח של משרד התיירות המקומי ובהתאם לנהוג בכל מדינה ומשתנה בין מדינות.
יד.
הפלגה
1.
מסלולים - יובהר כי המסלולים של ההפלגות השונות ניתנים לשינויים מעת לעת ובכל זמן וללא הודעה מוקדמת וזאת בכפוף לשיקול דעתה המוחלט של חברת השייט, והלקוח מוותר בזאת על כל תלונה ו/או תביעה ו/או דרישה לעניין זה.
2.
בקשות מזון מיוחדות ומועדי הארוחות - בעת ההזמנה, סוכן הנסיעות יבקש עבורכם הזמנות מיוחדות לחדרי האוכל ומועד הארוחה. סוכן הנסיעות אינו מתחייב שהבקשה תיענה. מועדי הארוחות משתנים בהתאם לאונייה ולכן יש לבדוק את העלון היומי של חברת השייט לבירור המועדים המדויקים. בקשות מזון מיוחדות כגון דיאטות מסוימות או אוכל כשר הינן בגדר בקשה בלבד ואין סוכן הנסיעות מתחייב לממש אותן למרות שיעשו את כל המאמצים על מנת להיעתר לבקשות. בקשות כאמור יש להעביר עד 90 ימים לפני מועד ההפלגה. למסלולים שיוצאים מארה"ב יש להעביר את הבקשות עד 60 ימים לפני מועד ההפלגה. האוכל הכשר במטוס ובאונייה מוגש במנות ארוזות. באונייה, הארוחות מוגשות אך ורק בארוחות הצהריים והערב בחדר האוכל הראשי ולא בשום מוקד אכילה או מסעדה אחרת. סוכן הנסיעות אינו אחראי לאיכות האוכל מאחר והאוכל הכשר מוזמן ארוז מחברות קייטרינג כשרות.
3.
הגבלות גיל - תינוקות מתחת לגיל 6 חודשים לא יורשו לעלות על האונייה (ביום העלייה הם צריכים להיות 6 חודשים ויום). למעט חברות שייט איטלקיות בהן גיל התינוק הינו 4 חודשים.
צעירים מתחת לגיל 21 לא יכולים לגור בחדר ללא מבוגר מעל גיל 21. ילדים עד גיל 21, שלא נוסעים עם הוריהם החוקיים, או לא נושאים את אותו שם משפחה של המבוגרים המלווים אותם, חייבים להביא מכתב מנוטריון באנגלית, חתום ע"י הנוטריון, שהמבוגר המלווה אותם מורשה להיות האפוטרופוס שלהם במשך כל הנסיעה והינו אחראי להם מבחינה חוקית והמבוגר רשאי להחליט על ביצוע פעולות רפואיות כולל ניתוחים בקטין במקרה חרום.
4.
נשים בהריון - נשים בהריון עד השבוע ה-24 חייבות להציג מסמך רפואי שהן בריאות וכשירות להפלגה. נשים בהריון הנמצאות בשבוע ה-24 ומעלה לא יורשו לעלות לאונייה בשום אופן.
5.
סיורי חוף - סיורי חוף נמכרים ומבוצעים ע"י ספקים וסוכנים מקומיים ואינם קשורים כלל ועיקר לסוכן הנסיעות אשר אינו קובע את טיבם, סוגם ואיכותם. מובהר כי ככל שלא צוין אחרת בפרטי ההזמנה, סיורי החוף (שאינם מפורטים בהזמנה) אינם כלולים במחיר והיציאה אליהם כרוכה בתוספת תשלום המשולמת ישירות לספקי סיור חוף אלה. כן מובהר כי הסיורים כאמור (בין כאהל הכלולים בפרטי ההזמנה ובין שלא) הינם כפופים לשינויים מעת לעת ולשיקול דעתם הבלעדי של חברת השייט וספקי השירותים וכי אין הדבר באחריות סוכן הנסיעות. האחריות על טיב סיור חוף כאמור ורמתו הם באחריות הספקים בלבד. תשומת ליבך כי בסיורי חוף שאינם מטעם חברת השייט (בין שמפורטים בפרטי ההזמנה ובין שאינם מפורטים בה), האחריות לחזרה לאונייה בזמן הינה של הלקוח בלבד.
6.
עזיבה מוקדמת - עזיבה מוקדמת של השייט עלולה לגרור עמה קנס והדבר יהיה באחריותו של הלקוח והוא מוותר על כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה בקשר לכך כנגד סוכן הנסיעות.
7.
שמירה על נהלים - הלקוח מתחייב למלא אחר ההוראות של הצוות באונייה ושל חברת השייט, החוקים והנהלים שימסרו לו מפעם לפעם על ידם כמו גם דרישותיהם על פי נהלי הבטיחות של חברת השייט. כמו-כן, חל איסור לילדים מתחת לגיל 6 לישון במיטה עליונה בחדרים המצויים באונייה. הפרת הוראות ונהלים כאמור עלולה לגרור קנסות שיוטלו על לקוח על ידי חברת השייט ו/או ספקי השירותים והלקוח מוותר על כל דרישה ו/או תביעה בקשר לכך כלפי סוכן הנסיעות.
8.
"פנסיון מלא" - כולל 3 ארוחות ביום, כאשר בחלק מחברות השייט אין הדבר כולל שתייה וטיפים עבור שירותים שנרכשו או טיפים שנגבים על ידי חברות השייט (טיפים 'חובה') ולפיכך יש להתעדכן מול חברות השייט או הסוכן בהתאם.
9.
חדרים - למפליגים בחברת השייט MSC, חברת השייט אינה מתחייבת למספרי החדרים (גם אם נקנו מראש) אלא לקטגוריה בלבד. מספרי החדרים נמסרים לצורך נוחות השיבוץ בלבד ויכולים להשתנות לפי שיקול חברת השייט.
חדרים חיצוניים מקטגורייה בלה יכולים להיות עם נוף מוסתר כולל גם חדרי גרנטי מאותה קטגוריה.
10.
ביטול ו/או שינוי מהותי בשייט על ידי חברת השייט - במקרה של ביטול השייט ו/או שינוי מהותי בשייט על ידי חברת השייט, יוחזר ללקוח מלוא סכום ההזמנה וכן ייתכן ויתנו ללקוח אפשרויות שונות להזמנת שייט חלופי והכל בהתאם למדיניות חברת השייט הרלוונטית בלבד (מובהר כי אחריותו של סוכן הנסיעות הינה להחזר כספי כאמור ואין לחברת הנסיעות כל אחריות בקשר עם שייט חלופי ו/או כל עניין אחר הנובע מביטול השייט על ידי חברת השייט).
11.
שמות משפחה לא תואמים - במקרה של שמות משפחה של ההורים/סבים וסבתות לא תואם לשמות הילדים/נכדים יש צורך באישור נוטריוני. במידה ולא ימצא אישור מתאים בזמן העלייה לאנייה, חברת השייט יכולה למנוע עלייה לאנייה של המשפחה.
טו.
השכרת רכב
בכפוף לתנאי חברות ההשכרה השונות, יש לשים לב לתשלומים שאינם כלולים במחיר ההשכרה ויש לשלם בחו"ל. באחריות הנוסע לעדכן בשעת ביצוע ההזמנה באם גיל הנהג הינו מתחת ל-25 ו/או נהג חדש. כמו כן על הנוסע להצטייד בכרטיס אשראי בין לאומי על שמו וכן רישיון נהיגה בין לאומי כאשר אלו הינם תקפים ופרטיהם זהים. חברת ההשכרה אינה מתחייבת לספק רכב מסוג מסוים אלא מקבוצת רכבים מסוימת . לכל חברה צי הרכבים שלה.
טז.
תנאים והגבלות
1. למעט אם נאמר מפורשות אחרת (להלן "מאושר") בכל האמור לבקשות מיוחדות הנוגעות לסידורי הקרקע, בקשות מסוג זה הינן בגדר בקשה בלבד ולא ניתן להבטיח זאת אלה אם נאמר מפורשות אחרת ובכתב. בכל מקרה של תקלה ו/או אי התאמה יש לפנות מידית, במישרין או בעזרתנו לספק המתאים מבלי לגרוע מכלליות האמור.
2. כל הזמנה הנעשית באמצעותנו הינה בגדר בקשה בלבד עד לקבלת האישורים הסופיים מספקי התיירות וחתימה על טופס אישור הזמנה של סוכן הנסיעות.
3. חילוקי דעות - על מנת שניתן יהיה לפנות לספק השירותים בחו"ל לברור התלונה, כל תביעה ו/או טענה אשר לנוסע כנגד סוכן הנסיעות ו/או ספקי השירותים צריכה להיות מובאת בפני סוכן הנסיעות, תוך זמן סביר לאחר חזרת הנוסע ארצה, בו יוכל סוכן הנסיעות לברר את טענות הנוסע מול ספקי השירותים
4. אזהרות נסיעה - למידע מפורט בנושא אזהרות יש לפנות לאתר משרד החוץ www.gov.il/firstGov. פירוט יינתן ע"י הסוכן במידת הצורך בהתאם ליעד.
5. בעת ביצוע הזמנה הלקוח מתחייב בשמו ובשם הנוסעים הרשומים בהזמנה על התנאים והמגבלות בהסכם זה לעיל.
מדינות החזרים- מובהר כי בכל מקרה של ביטול ההזמנה, בין אם ביוזמתכם ובין אם ביוזמת חברת התעופה/ חברת השייט,
סכומי ההחזר שאתם
תהיו זכאים להם (בהתאם למדיניות הביטולים של ספקי התיירות השונים ולאחר שיוחזרו אלינו כספים אלו בפועל על ידי ספקי
התיירות השונים) יוחזרו אליכם בשקל חדש בהתאם לשער חליפין יציג במועד ההחזר (ככל ששולם סכומים בדולרים, יושב הסכום בדולרים) ובכפוף להוראות הדין.
במקרה של ביטול עסקה, בין אם נעשה על ידי הלקוח או על ידי הספק וביצוע החזר ללקוח, חברתנו רשאית לגבות דמי ניהול בגין
טיפול בהזמנה בגובה של עד 10% מסך העסקה.
אני הח"מ שפרטי רשומים לעיל, מתחייב לשלם לסוכן הנסיעות את תמורת השירותים שנרכשו בהזמנה עבור כל הנוסעים כמפורט בהזמנה זו. בהתאם לכל האמור באישור זה, לרבות דמי ביטול/שינוי/הוספות ועדכונים (בהתאם למצוין בהזמנה) באמצעות הוראה בלתי חוזרת הניתנת בזאת לחייב את חשבוני בחב' האשראי ע"פ שער גבוה להעברות והמחאות (מכירה) ביום התשלום.
אני מאשר בשמי, ובשם שאר הנוסעים בהזמנה דלעיל, כי קראתי והבנתי את התנאים והמגבלות הרשומים ומתחייב להעביר לשאר הנוסעים בהזמנה את כל פרטי ההזמנה ותנאיה לרבות דמי הביטול שינוי וכן כל שינוי שיועבר לי ע"י סוכן הנסיעות וכי כל הפרטים שמסרתי הינם נכונים.
חתימת הנוסע: __________________
אימייל נמען: